مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 13:252023-11-15اجتماعي

وجود 50 هزار کلاس چندپایه در کشور/آماده شدن بسته آموزش تلفیقی برای این کلاس ها


معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به وجود 50 هزار کلاس چندپایه با حدود 700هزار دانش آموز گفت: بسته تلفیقی ویژه چندپایه، طرح آموزش معلم و شیوه نامه اجرایی آن برای آیین نامه چندپایه آماده و تکمیل شده و قرار است در شورای معاونین وزارتخانه برای هموار شدن مسیر آن، - معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به وجود 50 هزار کلاس چندپایه با حدود 700هزار دانش آموز گفت: بسته تلفیقی ویژه چندپایه، طرح آموزش معلم و شیوه نامه اجرایی آن برای آیین نامه چندپایه آماده و تکمیل شده و قرار است در شورای معاونین وزارتخانه برای هموار شدن مسیر آن، ارائه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معصومه نجفی در پنجمین جلسه تبیین و هماهنگی با موضوع طرح شهید همت ضمن ابراز خرسندی از انجام به هنگام مراحل اجرای طرح در استان ها از دغدغه مندی و اهتمام معاونین آموزش ابتدایی ادارات کل استان های کشور تقدیرکرد.

معاون آموزش ابتدایی با بیان اینکه دومین هفته از مانور آموزشی معلم با عنوان طرح شهید همت به پایان رسید؛ اظهارکرد: بزرگی این مانور با شبکه سازی و آموزش 140 هزار معلم به واقع اتفاق بی نظیری است که در سطح کشور درحال رقم خوردن است.

وی تصریح کرد: پس از آموزش و شکل گیری حلقه ها باید مراقبت و نظارت جامعی انجام بشود تا این گفتمان جریان داشته باشد و در کلاس درس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 50 هزار کلاس چندپایه در کشور/آماده شدن بسته آموزش تلفیقی برای این کلاس ها

وجود 50 هزار کلاس چندپایه در کشور/آماده شدن بسته آموزش تلفیقی برای این کلاس ها